مقالات

پیلینگ شیمیایی چیست؟

داشتن پوستی شاداب، بدون عیب و نقص به ویژه در صورت، نه تنها نشاندهنده وضعیت روانی فرد است، بلکه به افزایش اعتماد به نفس و رضایت از ظاهر فرد کمک می کند، به خصوص برای خانم ها که دائماً به دنبال داشتن ظاهری زیبا هستند. درمان با استفاده از پیلینگ شیمیایی، عاملی مهم برای داشتن یک پوست روشن و بی عیب و نقص است، که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند.

سرم لایه بردار BHA دکترنوشا

به دنبال داشتن یک چهره ایده آل، با استفاده مداوم از لوازم آرایشی بسیار سخت و چالش برانگیز است، زیرا این لوازم آرایشی در برخی موارد مشکلات پوستی را پنهان می کنند اما در نهایت به مشکلات دیگری ایجاد می کنند. از جمله این مشکلات می توان به چروک، آکنه، لکه های تیره، شل شدن پوست و حلقه های تیره دور چشم اشاره کرد. همه به دنبال یافتن راه حل ها و نتایج سریع برای بازگشت طراوت پوست هستند که پیلینگ شیمیایی بهترین گزینه برای آن است.

پیلینگ شیمیایی، یک روش زیبایی غیرجراحی است که با استفاده از برخی مواد شیمیایی مانند اسید استیک، اسید گلیکولیک و سالیسیلیک اسید، لایه های بیرونی پوست را لایه برداری و بازسازی می کند. این روش به روی لایه برداری و بازسازی پوست تأثیر می گذارد و به داشتن پوستی روشن و بی عیب و نقص کمک می کند.

فواید پیلینگ شیمیایی:
– رفع چین و چروک های کوچک و متوسط ​​
– درمان شل شدن پوست
– درمان مشکلات آکنه و اسکار
– از بین بردن لکه های تیره و حلقه های تیره
– از بین بردن کک و مک و ملاسما
– بهبود عالی ظاهر و فرم پوست

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + سه =